روانشناسی کاربردی و مفید | بلاگ

روانشناسی کاربردی و مفید

ساخت وبلاگ

2Q== (290×174)

همه میدانند که تنبلی یکی از اصلی ترین دلایل هدر رفتن زندگیست اما آیا رفع تنبلی بدون شناخت علت تنبلی ممکن است ؟ به عقیده بسیاری از کارشناسان درمان تنبلی بدون شناخت دلایل تنبلی ممکن نیست چرا که این افراد تنبلی را به عنوان یک طرز فکر نهدینه شده در افراد میشناسند . تنبلی همچنین میتوان حاصل یک عادت غلط باشد که به مرور زمان در فرد شکل گرفته و برای این نوع تنبلی ساخت یک عادت جدید و در خلاف جهت عادت قبلی ممکن است جوابگو باشد اما تا زمانی که این تنبلی از روی عادت باشد نه طرز فکر فرد

 

روانشناسی کاربردی و مفیدتنبلی , درمان تنبلی , علت تنبلی , رفع تنبلی , دلایل تنبلی , علل تنبلی,...
ما را در سایت روانشناسی کاربردی و مفید دنبال می کنید

نویسنده : hoseyn بازدید : 284 تاريخ : شنبه 25 آبان 1398 ساعت: 11:37

images (373×135)

یکی از تکنیک ها برای ایجاد ارتباط مفید استفاده از زبان بدن است از این رو آموزش زبان بدن میتواند برای افرادی که شغل هایی با بیشترین ارتباطات دارند مثل بازاریاب ها یا فروشنده ها بسیار حیاطی باشد اما شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید کخ آموزش زبان بدن و استفاده از زبان بدن چگونه میتواند ارتباط موثر ایجاد کند ؟ بگذارید این موضوع را با یک مثال شروع کنیم . فرض کنید شما میدارید در ذهن خریدار و یا مشتری چه میگذرد ! این دانش چگونه روی کسب و کار شما در آن مقطع تاثیر میگذارد ؟ تاثیر زبان بدن و دانش زبان بدن روی کار شما دقیقا به همین شکل خواهد بود .  

روانشناسی کاربردی و مفیدزبان بدن , آموزش زبان بدن , خواندن زبان بدن , فوبیا , کمال گرایی , روانشناسی ,...
ما را در سایت روانشناسی کاربردی و مفید دنبال می کنید

نویسنده : hoseyn بازدید : 265 تاريخ : چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت: 7:44

images (296×171)

برای بسیاری از والدین ایجاد انگیزه کنکور و درس خواندن بسیار پر اهمیت است . همایش ها و دوره های انگیزشی این روز هت افزایش شدیدی نسبت به سال های گذشته پیدا کرده اند و این افزایش ناگهانی تعداد همایش های انگیزشی به دلیل افزایش اهمیت کنکور برای خانواده ها و دانش آموزان است اما این انگیزه چیست که اینقدر در مورد آن صحبت میشود ؟ انگیزه از کجا میآید و منشاء اصلی و واقعی آن چیست ؟ آیا ممکن است که فقط تصور کنیم که برای انجام کاری انگیزه داریم و درواقع هیچ علاقه و انگیزه ای برای انجام آن کار نداشته باشیم ؟

روانشناسی کاربردی و مفیدانگیزه ایجاد , انگیزه , انگیزه کنکور , انگیزه کنکور , کنکور , درس ,...
ما را در سایت روانشناسی کاربردی و مفید دنبال می کنید

نویسنده : hoseyn بازدید : 372 تاريخ : يکشنبه 5 آبان 1398 ساعت: 2:57